Jak Poznać Myśli Współpracowników?

#5 Skąd wiesz co myślą Twoi współpracownicy?

Podczas moich szkoleń dla liderów średniego i wyższego szczebla uczestnicy podczas specjalnie zaprojektowanego ćwiczenia mają możliwość wskazać frustrujące zachowania wśród swoich współpracowników. Do najczęstszych należą: · Spychologia · Unikanie dyskusji · Brak spójności w komunikacji (czyny nie idą za słowami) · Brak zgłaszania wątpliwości · Komentowanie „za plecami” · Brak otwartości […]

Myslenie Krytyczne w Organizacji

#3 Myślenie krytyczne w organizacji to…

…nieustające dążenie do KLAROWNOŚCI. Dlaczego? W codziennej pracy, w pędzie w którym niestety wiekszość z nas uczestniczy, większość czasu poświęcamy na działanie (podejmowanie decyzji). To dobrze, ale tylko teoretycznie 😉 Nie poświęcamy wystarczającej ilości zasobów na klarowność, która powinna być na pierwszym miejscu. Gdy tak […]

Myslenie Krytyczne w Kulturze Firmy

#2 Myślenie krytyczne, aby na stałe weszła do organizacji, do kultury firmy musi być praktyczne…

Myślenie krytyczne, aby na stałe weszła do organizacji, do kultury firmy musi być praktyczne, wspierać efektywność wszelkich procesów, rozwijać komunikację, kooperację, kreatywność wśród współpracowników. Ale jak to zrobić? Czy to w ogóle możliwe? O tym opowiem podczas najbliższego webinaru – bezpłatny, informacyjny, dla liderów, pracowników […]

Moc Myślenia Krytycznego w Organizacji

#1 Po co myślenie krytyczne w organizacji?

Podczas moich szkoleń dla liderów średniego i wyższego szczebla uczestnicy podczas specjalnie zaprojektowanego ćwiczenia mają możliwość wskazać frustrujące zachowania wśród swoich współpracowników. Do najczęstszych należą: · Spychologia · Unikanie dyskusji · Brak spójności w komunikacji (czyny nie idą za słowami) · Brak zgłaszania wątpliwości · Komentowanie „za plecami” · Brak otwartości […]

krytyczne myślenie przykłady

Jak rozwinąć umiejętność krytycznego myślenia, jak się jej nauczyć i jak ją wykorzystać przykłady? Dlaczego warto myśleć analitycznie? 

Myślenie krytyczne to umiejętność, której nie można przecenić. Czy chodzi o rozwiązywanie problemów w pracy, czy podejmowanie decyzji w życiu codziennym, umiejętność ta jest nieoceniona. Ale jak się jej nauczyć i jak ją rozwijać? Czy jesteśmy w stanie wskazać na konkretne przykłady, w których ta […]

podejmowanie decyzji

Proces podejmowania decyzji w kilku krokach

Czym dokładnie jest proces podejmowania decyzji. Co to jest? Definicja procesu podejmowania decyzji Proces podejmowania decyzji to złożony proces, który obejmuje analizę problemu, generowanie możliwych rozwiązań, wybór najlepszego rozwiązania i wdrożenie go. Aby dokonać wyboru, proces decyzyjny odgrywa niezwykle ważną rolę. Czasami bierzemy pod uwagę […]

rozwiązywanie problemów

Skuteczne rozwiązywanie problemów w biznesie w kilku krokach. Praktyczne sposoby na to, jak rozwiązać problem istniejący w firmie.

Za każdym sukcesem biznesowym stoi umiejętność rozwiązywania problemów. W biznesie, tak jak w życiu, problemy są nieuniknione, ale kluczem do sukcesu jest umiejętność skutecznego ich rozwiązywania. Proces rozwiązywania problemów wcale nie jest łatwy. Jednak jeśli włączymy myślenie krytycznego do tego procesu, a zwłaszcza narzędzia myślowe, […]